Monday, July 19, 2010

++Weekend yang agak suam2 isi++

Wahhh hajahib (tu ajaib yek kwn2) la aku leh update blog memalam buta nie...pasal ape??? pasal aku xle tido la adoyaiii pehal la plak nie....apekah yang bermain2 di kepala otak aku sekarang nie sehingga mengganggu ketenteraman aku nak beradu huhuhu....start merapu sudey...
alang2 update bior aku cerita utk 2 hari sekaligus :P....actually semalam xde pape activity pon since husband kene keje..wah memang aku moody sepanjang ari, ari minggu org nak abiskan mase bersama2 ank tercenta dia leh keje plak huhuhu...ok find...he's BERKHIDMAT UTK NEGARA....so semalam aku ank beranak terperok dalam rumah, nk kuar xboleh sudey coz car seat dalam keta dia...hapakah???? mau aku bersilat smbil drive klu bawak ryan kuar tanpa car seat....

then today xde gi memana pon just pusing2 amik keindahan alam semesta pastu kasi melantak sedap2 tekak bini dia yang asyik merungut lapo lapo lapo....konon2 nak diet tapi hampeh taik kucing la aku nie...patutla laki aku cakap aku nie hangat2 taik ayam tapi aku jek yang xle terima kenyataan huahuahua...
tgk pakcik kecik nie meniru gaya pakcik beso...like father like son
muka xpuas ati coz org sebelah memekak tahap cipan....seyes memang tul2 mengganggu ketenteraman jiwa n raga...bukan setakat aku jek wat muka tengokla pakcik kecik nie pon terikut2...errr aku xajar ye dia yang wat sendiri :P
sampai kombang idung ank den menikmati makanan hasil suapan tangan mummy dia yg gebuss itu...huwaahhh asal tangan aku cam tangan tiruan jek...tipu tipu tu bukan aku (kes tak mengaku sudey gemokkk)

2 comments:

  1. hahahha...sama dgn aku...husband kate hangat2 taik ayam nak diet...tp melantak tak ingat dunia...

    ReplyDelete
  2. tula pasal...aku xtahan tengok makanan depan aku, cam berjoget2 memanggil suh makan hahahaha

    ReplyDelete