Thursday, July 22, 2010

++Mari membuat cupcakes++

Bos xde petang nie, so ade mase terluang gi la godek2 external hardisk tu, tetiba jumpa pic ni...aku gi kelas cupcakes.... cam xcaye je kan...tangan aku nie keras, wat ape pon memang tak jadi, klu aku menukul ke bancuh konkrit ker menjadi la plak huhuhu...klu xsilap kelas nie aku join bulan 3 tahun lepas...diulangi tahun lepas (nie entry giler meroyan punyer basi dah)...tetiba aku rase cam kepingin nk gi belajar dengan kak lynn hassan, dia nie memang terror la bab2 kek nie...yuran murah jek rm150 seharian...bahan semo dia sedia aku bawak apron n perut...xyah bebel layan gambar jek...



siap snap pic konon2 mase nk bli nanti tau nk bentuk camno

lum siap deko la nie...
hahaha beria bagai siap deko name aku...hakcipta sdn bhd...

tgh pregnant 3 months...err aku beranak anak lelaki, then ape kne mgena ngidam wat cupcakes dengan anak lelaki ek huhuhu

taraaaa....hasil tangan aku...husshh hushh bangga tul aku :P

peserta kelas...i yg plg muda uollllssss....ohh keciknya lenganku itu...pulangkan pulangkan pulangkan (nada maya karin dlm PHSM) balik lengan ku yg cute miut tu hahaha

No comments:

Post a Comment