Tuesday, July 20, 2010

++Keje oh keje++

Sebelum tu kite layan pic nie dl k
*
*
*
*
floating resort @ avillion port dickson

architecture yg ummmpppp

ttba dlm resort nie ade merak bebas k, bukan dlm sangkar...

nice view
cantik....ohh aku begitu teruja gitu

hmmm best best best

room salah sorg shareholders resort nie


ape motif aku tunjuk pic2 nie...ape kene mgena dengan keje aku plak...sudah tukar profession ke housekeeping kah?? argghh semo dusta belaka....
ok ari nie @ pagi tadi aku kene gi site kat avillion port dickon coz nk wat kajian mengenai floating resort di malaysia...so salah 1 tempatnya kt cni la, pas ni target gi pulau sipadan plak insyaallah...oh melalut sudah...
jabatan aku ditugaskan untuk wat kajian mengenai sistem pembetungan kat cni, dorg main buang direct ke laut cam orang2 dulu yg kat sungai tu or ade treatment system sendri...yehhh siasatan telah dilakukan...
ow pasal resort nie memang kebabommm la...susunan rooms ala2 5 fingers, then yang seram tu rate bilik dia mak oiii leh bayar 2 bulan duit keta aku...xpela at least merasa gak even pegi just nk tau dorang berak-buang-mane hahahaha (aku rse korang mst tau aku keje ape kan huhuhu)
*
*
*
*
*
*
*

tujuan asal nk tengok menatang nie jek n camno dio berfungsi..system apo dio pakai...
errkkk tetiba aku rse nk muntah plak dengan ape yang aku lihat tadi...asal aku ditugaskan kat jabatan nie ek....huhuhu dugaan sungguh...buwekksss la tekak aku dh kombang...
p/s - BERKHIDMAT UTK NEGARA....lakukan ape jua demi agama bangsa n negara...yehhhh

No comments:

Post a Comment