Thursday, July 15, 2010

++Rayyan terkena jugak dan wedding mak ngah rayyan++

**Entry basi tahap gaban :P**

Asal aku bagitau camtu?? coz cite bulan lepas tapi memandangkan aku rase ia amat penting n berharga dalam hidup aku so aku xmau ia luput dari memori ingatan aku yang 512MB nie yek...

memula sekali pasal pakcik kecik yang bernama rayyan nie...ingat lagi tak entry nie...yeeee rayyan yang kusangka tak akan berjangkit even dah bawak lari ke kampung akhirnya terkena juga huhuhu...dahlah atok n nenek dia merahsiakan dari aku coz takut aku gelabah taik itik (memang pon) kang xpasal2 aku terus jek pecut balik kulai nanti biler dengar rayyan kene penyakit tu...tapi atok n nenek rayyan dh bawak ke klinik then doc cakap takde pape yang serius n kritikal coz time tu mak aku cakap rayyan mengelitis jek tak macam orang sakit pon....

sekitar kawasan mulut yang terkena...nengok arr abis penuh 1 molot si macham nie...ciannye ank mummy huhu

kat tangan...yang peliknya kat kaki takde la plak

leh tak aku rse cam ala2 model utk iklan ibu & ank huahuahua...perasan kejap

next story pasal wedding adik aku, husband dia orang klang so memang ngam2 soi la aku leh jumpa rayyan...1st time ank aku naik bus maklumla rombongan cik nor & en mad dari kulai ramai bebeno :P

kami sekeluarga tp xcukop korum coz ade yang takde...tema adalah jawa...not jawa rangers ok :P...

candid la kunun...nengok si kecik tu dok mendongak jek tengok atas...ape ade kat atas tu??? KIPAS !!! cam tak pernah tengok kipas plak ank aku nie huhuhu

kami yang orange, peace !!!

No comments:

Post a Comment