Friday, July 30, 2010

++Perlu ke camtu sekali++

Hmmmm aku rase cam bengang giler klu orang yang purak2 or belagak kayos (kaya) tapi hakikatnye hanye orang yang berdekatan dengan dia jek tau ape status dia. contoh :-

- ko bermegah2 konon gaji ko beso padahal aku tau utang ko keliling pinggang then siap laki ko terpaksa pinjam duit kat orang lain...cian kat laki ko, terpaksa wat muka tebal semate2 nk penuhi nafsu ko yang berlagak tak bertempat

- ko bagitau orang ramai laki ko keje itu ini bunyi cam wahhhh bestnye laki dia padahal aku tau laki ko amik duit tepi...ape kes!!!

- ko memang specis xle tengok orang lain lebey dari ko, klu orang tu bli tv lcd 32 inci ko terus rembat lcd 42 inci, orang tu bli itu ko lawan plak bli nie, eerrksss...ok find!! duit ko kan so ade aku kesah??? yang papa kedana ko bukan orang lain kan...

- seboleh2 ko nak sentiasa yang terbaekkk n terbagussss la sangat dikalangan mereka2 itu....WT*..aku pon heran la nape ek orang2 yang baik dengan ko tak perasan sifat keji ko yang tersemat n terkesumat di ati ko tu...


moral di sini, sila jaga air muka laki anda ok, jangan sampai nak penuhi impian n nafsu isteri yang membuak2 tu(bukan nafsu batin ok!!) laki anda terpaksa tebalkan muka pinjam situ sane sini pastu dalam masa yang same ko plak leh cite ko bli itu ini dengan megahnye....buwekssss

2 comments:

  1. okay noted! :-) btw aku pun tak kisah tv lcd tu besor mana...bukan dapat hadiah pun...

    ReplyDelete
  2. hahaha betul2 (nada ipin upin)

    ReplyDelete