Monday, August 16, 2010

++Weekend yang tarapapa++

Weekend lepas memasing memang lemau dah, ajak kuar semo orang wat dek jek...2 orang adik aku lepak2 kat umah aku sambil membuang mase termasukla yang baru berlaki tu huahuahua...disebabkan takde xtvt berfaedah nak dibuat layan jela kerenah pakcik kecik tu, biler lagi kan...kang nanti biler dah start busy terabai plak ank haku nie :P
muka penuh dengan beria bagai menolak menatang nie, aku lupa la ape name dia...ape ek??? abaikan panorama dibelakang tu yek, kusyen sofa memang terpaksa susun camtu,klu tak abis dikerjakan pakcik kecik nie...

cobaan untuk belajar jalan sambil mengejar kamera...nie baru nak berjalan klu dah expert aku rase kuarkan jek camera terus terkam arah aku huhuhu

tengok betapa kreatifnye pakcik kecik ni, abis pelbagai gaya dia menterbalikkan menatang nie...jangan memain, budak kecik nie dah kuat woooo...klu tang nak bagi dia makan ubat,aku yang tukang pegang kaki, pastu mau rase senak perut aku klu dia terajang sebab nak meloloskan diri...

tu dia motif terbalikkan menatang nie...jadikan sebagai 'batu loncatan' nak panjat sofa...nak panjat cam biasa xle lagi coz sofa aku tinggi sikit, so dengan daya kreativiti yang tinggi la kununnye dia menggunakan menatang nie :P...adekah penangan anmum yang cam iklan kat tv tu (besi + magnet = melekat :P)

cobaan untuk berdiri...btw pakcik kecik nie dah masuk 11 bulan, eee rase sekejap jek mase...sempat lagi nie raya leh jalan :P

taraaaaaa.... terror tak saye....saye dah leh berdiri...pasni nak praktis jalan la plak...nanti time raya biler nenek sebut 'sape nak duit raya', harusla saya berlari meluru dulu hehehehe....

agak2 dah bosan pi tempat lain sepah2kan meynan dia plak...huhuhu...tukang kutip akula sape lagi

agak2 tak puas ati dengan sepahan yang ade, toleh belakang coz kat belakang banyak lagi 'stok'

hmmm mainla nak sampai puas2 xpela....asalkan xkacau mummy nak main fesbuk hihihi

No comments:

Post a Comment