Friday, August 13, 2010

++Lagu raya sudah berkumandang++

Hari jumaat normally time rehat gomen adalah lame, maka mase inila yang diperuntukkan untuk berjimba2 memperabihkan duit...memandangkan lunch tadi ujan so kitaorg decide nak pi giant, lagi pon member aku nk pi borong barang basah merangkumi makanan utk dilantak (sendri pikir la ye :P)....


pastu masuk jek giant 'selamat hari raya, hari tuk kite semua' lagu raya saloma sudey berkumandang dah...hapakah baru 3 hari berposa dia dh pasang lagu raya siap2...huhuhu


tapi ok gak at least bersemangat la sikit makcik2 yang nk beli keperluan wat kuih kn...tapi yang xtahan nye aku la, sensitif oiiiii!!! semenjak dua menjak nie, aku xle blah klu dengar lagu raya, bukan menyampah dengan raya tapi sebab 1st day raya tahun nie blah husband huwaaaaa.....camnola rasenye nanti....sob sob sob....


sebagai isteri yg xbrape nak mithali nie aku akur la, alasan raya tahun lepas dah kat umah aku, tapi pada aku mana kira yang tu, dah tentu aku tengah berpantang baru jek 7hari of course la beraya kat johor time tu huhuhuhu....hmmm xpola....en husband telah memujuk diri ini, dia kate raya ke 3 akan balik johor dari kelantan...hah hamikk ko mau kematu b*nt*t aku anak beranak nanti...sah2 la aku tunggang langgang kat belakang tu nk melayan pakcik kecik yang dah start mengganas nie...


xpela xyah merungut wey, yang penting laki ko nak gak balik even jauh...hihihihi...tq busyuk (weksss)....xsabonye aku.....


*aku suka lagu raya Sepasang Kurung Biru...touching uuuuu....mak sentap ok klu dgr lagu tu hahaha :P

No comments:

Post a Comment