Friday, August 20, 2010

++Bile xkeje++

Aku MC arinie...hukhukhuk (cam orang sakit kan)...tapi jangan ingat aku MC aku goyang kaki kat umah ok...MIL nk datang ari nie makanya harusla umah ku berseri2 n bersinar pinar hahaha....pastu dia bangga, bagus menantu aku nie, rajin sungguh (baca loghat klate ok)....


abis dah 1 umah aku sapu, mop, habuk2 bagai kat celah2 mana yang tersorok terselit tu semo aku dah kasi clear, memang tip top pyer la...tapi dia pyer penat makkkk aiiiiii, rase cam nk gogok(xfhm sudey) ayak je hahaha boleh gitu....astagfirullahalazim...bini sapola ni buroks tul perangai


penat2 pon dengan kuasa kuda yang ade aku sempat lagi mem'baking' muffin....nak amik ati MIL hehehe :P


takla...aku kan memang menantu hantu kesayangan...dah laki aku anak kesayangan dia so secara automatik sayang itu tempias kt aku gak kan hehehehehe



ni la sebahagian dari hasil mem'baking' aku...hehehe...gna kamera hdpon so rupanye agak kurang menyelerakan tapi hakikatnya sedap (mana ko tau nie, ko posa x!!!!).....tapi sebenarnye aku dah tersalah acuan tau tak..pandangan atas memang nampak biasa jek tapi pandangan tepi bonggol muffin aku tak nampak...hapakah???? 2 la cakap laki xmo dengar...dah kate suh amik cup yang kecik je degil gak nk yang beso huhuhu....balasan kah???? arrghh ade aku kesahhhh??? janji mak punyer muffin meletop uuuoolllllsss hahaha


wahhh cam hebat jek bunyi nye, pandai tul dia wat muffin, bini sapela nie...dah la comey pandai buat muffin plak tu hahahaha (konfem yang baca nie meluat)....


tapi hakikatnye.....

kihkihkih...aku gna instant jek...mana larat wey nk sukat2 bagai nie...klu yang ni just tambah air n minyak sayuran jek...senang kan,kan kan kan....


xsabonye nk 'membaham' untuk juadah berbuka nanti...time tu sure kembang kempis idong aku menahan bangga kne puji hahaha....poyola ko!!!!!



No comments:

Post a Comment