Wednesday, November 17, 2010

++Sampai jugak yehaaaa++

dengan bangganye aku nak bagitau aku sedang bersiaran langsung dari johor
di kampungku yang tercinta
walaupon kampungku di taman perumahan apedehal
sebot ajola kampung gak :P


seeeee.....memang laki haku dah agak dah aku mesti wat keputusan drastik
asalnye taknak balik
pastu nak balik even sehari jek
last2 aku drag cuti sampai ari khamis
bolehla tu
tak kisahla even jumaat kene keje pon
janji motif aku 'NAK BALIK KAMPUNG'


tapi the best part aku ingat semo orang dah balik awal
so berangan confirm takde jam
sekali mak aihhhhhh
hamikkkk ko!!!


lokasi highway elite selepas exit klia...jem adelah sangat panjang....tapi disebabkan semangat berkobar2 nak balik kampung, redah gak walaupon rase nak patah kaki dok tekan minyak n brek....


sampai umah 12.30 am...disambut terkejut oleh atok rayyan coz tak sangka kami balik hehe

ok...aku nak tido sat, nie la mase yang sesuai nak top up tido dulu

maklumla ramai yang leh tengok2 kan rayyan

so mak apak dia leh zzzzzzzzzzz :P

2 comments:

  1. salam aidiladha sya...okaylah tu..dari aku..hari2 pun balik kampung..raya ke tak raya ke..totap feeling di rumah...sigh....

    ReplyDelete
  2. zura - salam aidiladha...hehehe okla tu lg best..

    ReplyDelete