Monday, November 8, 2010

++Akhirnya zaaaaasssssss jugak++

entry lepas aku ade mention pasal nak potong rambut rayyan or tak kan...setelah dibawak ke mesyuarat agong makanya rambut pakcik kecik nie harusla dipotong gak memandangkan aku cukup menyampah orang tanye aku "eh laki ke pompuan nie" padahal si rayyan nie siap berkemeja bagai...ko buta hagaknye....


nie mangsa sebelum kejadian...rambut adalah panjang n agak bergulung2 kerinting dihujung...tapi ade aku kesahhh??? kan ala2 korean look nie hahaha....poyos sungguh mummy rayyan nie

then kami pegi saloon yang biasa aku gi, klu ikutkan husben aku nak gi kedai mamak jek....ohhh no no babeh, xmau den rambut rayyan disodok2 bagai...aku kan tak suka rambut ala2 tentera tu huhu... tapiiiiii....dogaan betul nak potong rambut pakcik kecik nie...mengelitis bagai...tak reti duduk diam...agak kecoh 1 saloon aku rase...time tu tebalkan muka jela, nanti korang dah anak sendiri taula korang camno hohohoho.....


start zasss zassss...tengok laki mak tak dan nak cover segala bagai...

mode mengelitis datang lagi...time nie memang bersilat la laki haku nak pegang....
pastu senyap jap coz amoi cun dok agah2 dia...tapi sekejap jek diam ok....

pas amoi sebelah agah2 dia, minah shampoo nie plak dok pok amai2...mummy rayyan dok sibuk snap pic :P...hampeh

mangsa kejadian - selepas

tak sempat nak snap pic after siap kat saloon, si kecik nie dah melalak bagai...kami laki bini pas bayar terus jalan laju kuar hahaha...kos potong rambut rm10....papa komplen coz kate rambut seciput jek tak berbaloi dengan harga...tetiba plak papa leh kupit (kedekut) hahahah....

No comments:

Post a Comment