Tuesday, November 2, 2010

++Camne tetibe teringin nk baby lagi++

klu laki aku baca blog nie sure dia pening pale...hahaha...dulu cakap takmo lagi buat mase sekarang, arghh senang cite memang aku tak mau langsung la hanye rayyan seorang dah cukup tapi biler aku tengok member2 aku memasing dah tambah lagi n ade yang baru jek dapat baby tetibe naluri keibuan (hamik ko ayat aku) meminta sorang baby lagi hahaha...buhhweeekssss



name baby nie shafy nur amani...so cute...so adorable...rase cam nak picit2, nak geget2 jek...nie anak member opis aku, wan nur adzlin...sesaje ari jumaat takde keje so kami pi terjah la umah dia

biler tengok muka baby yang tenang, bau dia, kulit dia yang halus gebu tu memang rase cam nak tambah baby lagi...tapi nak baby takat tu jek, takmo kasi besar boleh???? hahaha...sah ko giler meroyan sya....



takpe, itu sekadar angan dan omong2 kosong saje...sila jangan pandang seyes plak yek...aku sudah ade baby sorang tu cukupla untuk mase nie, mase akan datang biarlah Dia yang menentukan, aku redha.....

*

*

*

*

*

*

*


ni la baby aku wat mase nie...hehehe...pengarang jantung ati mummy muah muah muah...leb u :P

No comments:

Post a Comment