Thursday, February 4, 2010

TAAARAAAAA!!!!!

This is my 1st entry,before ni saya dh ade blog tapi jarang or senang cite memang dh lamer gler xupdate..bz la kunun2...so this blog bertujuan utk berkongsi apa saja sepanjang life kami dan juga perjalanan our son utk kenang2an kami..Tidak ade kaitan dgn sifat & sikap menunjuk-nunjuk apetah lagi nak riak k..harap maklum (ceyes la plak)
so xmau bebel ntah pape let me introduce my little prince Muhammad Rayyan Zafran B. Zaizullyadi. Born on 13th September 2009,3.47 pm @ Hospital Putrajaya.Weight 3.5 kg(hamik ko skt pyer beso ank aku) height 54cm (tinggikah?)







1st day
Errr pic lain nanti saya upload k,tenet nie cam lambat a.k.a lembat giler huhuhu

Now rayyan dh 4 months lebey...dh pandai tiarap sendiri walaupun kekadang terlajak sampai tergolek balik hehehe,suka masukkan jari klu muat saya rase mmg nk masuk sampai ke pergelangan tangan kot, suka jerit2,suka cakap uuuuuu aaahhhhh,suka klu pompuan layan dia maik cak2 ba (bahaye nie),hmmm pe lagi ek,tak ingat arr hihihi boleh gitu :P
Nanti ade mse saya update cite2 yg lain plak ye
Adios...




No comments:

Post a Comment