Wednesday, March 6, 2013

++Ape-ape aje++

Lebih kurang seminggu lebih nak start keje dah...adoiyaiiii... terus rase sebal 
sebab dah rase nikmat kalau jadi WAHM hehehe
memang best sesangat
kalau ikutkan boleh je tapi takde kekuatan lagi nak benti keje
maklumla kalau keje swasta memang pejam mata la aku benti, nie dah keje gomen memang kene pikir 150 juta kali...choiii

ok takmo cite pasal keje
nak cite pasal life aku plak yang sekarang agak tunggang langgang
seyes memang termengah2 la nak handle 2 orang anak
eleh mak aku anak 7 orang, ok jek muahaha
yela2...aku kan manjerrr plus mengade2
semuanye serba serbi nak dibantu
tak boleh wat sendiri
kalau takde papa memang leh pitam aku
yang sorang melalak nak nenen, yg si abg plak dah macam2 peel nak tarik perhatian
pengsan!!!

kekadang terpikir gak, adakah nie sindrom baru dapat adik
maklumla hampir 4 tahun sorang, tetiba ade adik
pastu semo orang dok gomol adik dia je
mesti dia rase cam terpinggir
takpe pasni mummy n papa akan luangkan masa utk rayyan sorang je ye
cian anak mummy nih

ok now dh start merepek..
no idea
k babai

No comments:

Post a Comment