Tuesday, September 11, 2012

++Hati seorang mak memang cepat tersentuh++

untuk rayyan punye pasal.....
gara2 tengok rayyan main budak lain punye mase tunggu turn checkup kat ppum
yang membuatkan mummy luluh hati bile budak tuh cakap 'ni aku punye, ni aku punye aku beli bukan ko beli'
aiihhhhh....ko kecik2 lagi dah bahasakan aku ko
pastu taula mainan dia, kedekut tuh standard la kan perangai budak
tapi cara dia treat rayyan memang tak berkenan langsung
rayyan tak berebut pon dengan dia
siap amikkan lagi mainan dia yang bersepah2 bagi kat budak tuh
pastu budak tuh dok rentap2 camtu
kuang asam tul
mak apak dia leh wat bodoh jek tengok perangai burok anak dia
sengal tul

so nak puaskan ati mummy, balik keje singgah toycity kat the mines
cari mainan lebih kurang same
terus beli....lagi besar dari dia punye muahahaha...
memang buruk betul perangai aku nih
nak wat camno, geram punye pasal
ingat anak aku takdo mainan cam dia...lagi mahal la(mencebik) hahahaha

sampai je umah wahh kemain lagi excited
terus jerit2 suh papa buka
jenuh papa nak pasang ;p

mainla nak sampai lebam....
jangan jahanamkan sudey
tu mummy gune duit raye rayyan tau ekekeke

1 comment:

  1. sama la aku mmg kurang gemar budak ckp lepas dan kurang ajar sesuka hati pukul2 pastu wat brg org harta sendiri...tambah pulak mak bapak leh wat derk jer...kalu dgar anak sendiri buat mcm tu kt org lain siap la...mmg aku akan tgur cepat2...

    ReplyDelete