Monday, March 28, 2011

++Segmen : GEGAR BLOGGER BARU !++

Kali nie BA buat segmen gegar blog lagi....yeyey haruslah join kan...blog mak kan baru, follower pon alahai...tapi tetap bersyukur tau walaupun sikit  dan sekadar blog picisan masih ade yang sudi nak jadi follower mak okey...


 
 
Kenapa pilih gambar nie???

Hah korang tengok tul2 kat kertas tuh tulis ape...DEN ASHAARI kan hehehe...patutnya BEN ASHAARI...memula aku tengok memang bantai gelak tak hengat la...rase kelako...memang klako...camno la leh jadi camtu...

kenapa jadi blogger???

asyik baca blog orang jek, sesekali rase tringin gak nak ade blog sendiri...pastu mase tuh dah ade anak n siap berangan nak abadikan setiap detik apa yang anak buat...tapi bak kata husben hangat2 taik ayam sajo...so sahut cabaran husben, bukan setakat update pasal anak jek siap promote pasal bisnes plak...BA doakan ye bisnes saye berjaya (^_^)...

Blog yang menjadi pilihan harian???

- tentulah blog BA sendiri kan *tak bodek*
- blog kak di...best2..sempoi
- blog omak si acihs nie, filla...pon best...

so klu korang berminat nak join segmen nih sempat lagi nih...tarikh waktu tutup 12 mlm nie....

daaaaa....

11 comments:

  1. salam singgah dan ziarah...
    gegar blogger baru !!!~

    ReplyDelete
  2. salam ziarah....

    suka blog ni...
    smoga terus berjaya dlm dunia blogging....

    ReplyDelete
  3. Salam kenal, dari blog encik ben

    ReplyDelete
  4. Nisha Singah..
    dan folow sini juga
    jgn lupe updated entrie
    nanti Nisha Dtg lagi..

    http://heandsheloves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. SaLaM ZiaRaH DaRi SiS... JaLaN2 SaMBiL TiNGGaLKaN JeJaK DaRi BLoG aBG BeN... JoM MeRiaHKaN DooNia BLoG MaLaYSia!~ (^_____^)V

    ReplyDelete
  6. keep it up...dengan tekad dan semangat, tak mustahil kita akan berjaya juga dalam dunia blogger...yeah..

    ReplyDelete
  7. salam kenal.. sy pak aji .. dtg dr blog hj ben.. hehe

    ReplyDelete
  8. salam perkenalan..sy pun blogger baru..:)
    tapi tak dapat join...:(

    harap kita dapat jadi kawan ye...:)

    ReplyDelete