Thursday, February 10, 2011

++Kena tagged++

dah lame tak kene tagged..alih2 dapat amik ko...dia punyer task naik berpeluh nak jawab :P...
tapi takpe ye cik asra, aku sedaye upaya menjawab dengan penuh berhemah dan berdedikasi hehehe....

Task:
Once you have been tagged you are suppose to write a note with 25 random thing, fact, habit or goal about you. At the end. choose 25 people to be tagged.

1. nama syahada binti ahmad...asal johor..la nie menetap kat shah alam...alhamdullilah ade rumah sendiri...

2. mempunyai husben yang penyayang dan anak lelaki yang cute (hahaha angkul bakul sendiri nampak)

3. suka berbisnes sejak berkenalan dengan husben...mungkin sebab husben orang klate..orang kate orang klate pandai cari duit...aminnn

4. suka superbike...caye tak caye tak!!!...sila la caye yek..cuma tak berpeluang jek sekarang nie huhu

5. dulu kat sekolah rasenye cam pendiam tapi biler dah beso nie pot pet pot pet makin menjadi2 la plak

6. tak suka tengok cite/filem yang berunsur epik n merepek meraban cam tak logik...suka layan cite2 komedi, tak kisahla kate cite bodoh ker janji aku gelak terbahak2 hahahaha

7. geli dengan benda berbulu, tak kisahla benda hidup atau mati asalkan berbulu memang tak suka...contoh aku takut kucing...caye tak??? hahaha geli la wey, aku tak taula ape perasaan korang yang siap leh gomol2 kucing tu...klu aku kucing lalu kat bawah meja pon aku dah meroyan menjerit2...

8. aku suka gadgets...

9. kaki berjalan...harus gi melancong target at least 3x setahun...tak kisahlah walaupun kat dalam negara jek

10. tak suka gosok baju...paling menyampah tahap dewa...aku sanggup sidai or lipat tapi biler time gosok, mulut dah muncung sedepa hahaha...bini sapela nie, pening laki mak okeh...

11. cepat berangin tapi cepat cool

12. menyampah bile ade orang bawak keta terhegeh2 kat lane kanan...memang menyirap rasenye

13. tak suka aktiviti2 lasak...jangan harapla aku nak masuk hutan ker, daki gunung ker,camping ker...

14. aku anak sulung, tapi biler kumpul adik beradik semua tetiba jek aku leh jatuh ranking jadi ke 3 or ke 4...nampak muda kah...hahaha perasannnn

15. tak suka biler orang cakap "bile rayyan nak dapat adik lagi nie"...ko hengat buat anak nie cam buat biskut ke makcik oiiii

16. tak suka tengok game bola...klu musim bola memang berebut tv la kami laki bini hahaha

17. rase nak sepak laju2 orang yang buang bayi...boleh???

18. dalam hati ade taman...sendiri faham la yek

19. penakut tahap gaban...sejak tengok cite hantu kak limah balik rumah sampai sekarang aku dok terbayang2 muka kak limah tu...padahal bukannye dia hantu...pastu dok terbayang kak limah nyanyi "jet jet semut"...miahahahha

20. giler shawls...segala bangsa shawls suka...tak suka tudung bawal coz tak berape sesuai dengan muka...husben aku cakap cam muka makcik2..sabo jela huhu

21. obses dengan kecantikan...harusla kan...kite kan perempuan :P

22. tak pernah ade baju tido kelawar coz tak pandai pakai hahaha

23. tak makan ketam,udang bla bla bla...banyak nie klu disenaraikan :P

24. suka deco rumah...perghhhh memang ketap bibir klu aku tengok program deco bersama eric...

25. jika diberi keizinan, nak hantar parents menunaikan haji...insyaAllah....

26. eh terlajak la plak
tadi beria dok memikir nak taip ape, sekali dah taip idea datang mencurah2 la plak

pape pon thanks to asra coz sudi mengetagged

so sesape yang baca entry nie secara automatiknye anda ditagged hehehe...


No comments:

Post a Comment