Monday, December 20, 2010

++Rindu rindu serindunya++

nie surat from nursery rayyan which is dorang nak tutup nursery start from 20 dec - 2 jan atas sobab2 nak anta teacher2 nie gi kursus....lame tu wey...memang haku meroyan la biler dapat surat nie last week...yela tentula dok pikir sape nak jage si macham aku nie...

sib baik mak haku free tau, klu mak aku keje camno tu??? memandangkan cuti laki aku approved pas 25hb selama seminggu so memang kne eksport rayyan balik ke johor tok seminggu yang pertama..

rindula aku dengan bau macham si kecik nie, nampaknye seminggu nie takdela orang nak sambut-kejar-bagai-nak-rak aku biler balik keje nanti, gaduh2 dengan aku, congkil2 biji mate aku ni, tarik rambut aku, dok kacau aku time tengah surfing tenet, dok ketuk pintu bilik air time aku tengah ttteeettttt miahhahahaha...sure i will miss dis moment...


rayyan ucuk2 mummy jangan notti2 tau cian nenek n atuk nak jage nanti...ade kang berat mak haku turun gara2 terpaksa mengejar cucu hehehe

sampai umah kul 2 pagi tadi, bertolak lewat coz nak pastikan pakcik kecik nie tul2 tido dengan lena dulu, tak sanggup rasenye nak lambai2 dia kat gate nanti huhu...touching touching...pagi tadi call mak aku tanye keadaan dia...jawapan mak aku "dok melilau keliling ruang tamu n dapur"....adehhhh...pilu aiii hokehh...adakah rayyan cari mummy n papa??? or rayyan saje2 jek nak meninjau2 umah nenek hehehe


p/s - mata aku cam panda dah...ngantok tahap gaban....zzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment