Thursday, December 9, 2010

++Biler balik kampung....++

Akhirnya berjaya gak aku godek2 card reader huahuahuahua....bangga bangga...tapi yang xbestnye belek pyer belek gambar2 yang ade rupa2nye 1 pic gambar kitorg dengan pengantin pon tarak, hampeh tahap gaban tul...dah tu kamera sape plak yang aku berposing sakan time tu...yang aku plak dok berposing bagai leh xperasan guna kamera sape plak...sah memang sengal tahap gaban

last weekend kami ke klate coz nak menghadiri weeding sepupu husben aku n nak settlekan hal2 lain gak...kali nie memang paling gambel pyer trip coz arinie-sampai-sok-blah hehehehe....
aku suka pic nie....suka tengok lirik mata pakcik kecik nie, ntah ape yang dia dgn apak dia tengok sampai camtu sekali

3 of us...abaikan anak haku yang seksi sampai nampak ucat itewwww...auwwww

sejak pandai berjalan nie, kami laki bini cam dah tak cukup kaki nak mengejar si kecik nie, ke hulur ke hilir...pantang letak jek kat bawah sure berdesuppppppp mencicit lari...

sibuk nak pi dapur tolong nenek2 yang ado kat situ

nie je pic pengantin yang ado kat aku huhuhu...frust makkkk...flower gilr semo import sepupu sepapat blah kluarga husben aku...jimaaaaattttt umah paklong husben aku nie tul2 kat sawah bendang...kawasan nie stok2 umah banglo punyer...kagum giler la orang kampung leh wat banglo besar....yang tak tahan tu laki den siap offer dia leh wat banglo camni untuk aku tapi dengan syarat..............aku mesti dok sini.....oh nonononono...aku rela dok apartment yang cenonet...hehehehe...laki mak bab2 offer2 nie memang kelas gift dia tapi syarat dia memang aku xle blah...menci arrrr
rayyan nie sawah tau...jangan nanti dah beso kate tak pernah tengok sawah plak
(padahal mummy dia pon 1st time tengok sawah bendang face-to-face huahuahua)

pas abis majlis, kami ke kota bharu saje2 cuti mate sambil cuci duhet huhuhu...mane tak nye konon2 nak tengok2 jek batik2 yang ade pastu melayang RM500 beli batik 2 pasang...mungkin bagi sesetengah orang dorang pyer batik lagi mahal-tapi-tak-kecoh...aku yang baru bape rat nie jek dah kepoh sekampung....alo alo alo klu tak keje gomen nie xde maknenyer aku nak berabis duit beli batik nie tau tak...nie pon aku rase dah mahal nak mampus, dahla pakai seminggu sekali (asal tetiba aku jadi kedekut nie hahaha)
destinasi pertama istana jahar...husben aku cakap last dia gi sini mase sekolah menengah dulu...klu aku tak suh dia bawak aku jejalan takde maknenyer dia nak ke sini...hampes jek...owh love dis pic....2-2 same poyo bajet muka cam model hahaha


baru jek nak tekan button 'shutter' alih2 pakcik kecik dok sibok mengejar aku plak

jangan tanye aku nie tempat ape...sumpah aku memang tak ingat langsung

mak berposing bagai anak wat spoil plak huhuhu...asal leh tutup mate plak nie menci tau...eh lawa handbag hahahaha...gewwwdikkkks

tak nampak plak meriam tu

sape2 yang tak tau nie namenye BANK PITIS....
tak caye???
*
*
*
*
*
*
nampak tak tulisan kat signboard tu ape??? hehehe

No comments:

Post a Comment