Friday, December 24, 2010

++Lemak mencanak2++

aku rase badan aku nie makin lame berat bertambah plak coz asal nak pakai baju kurung tok gi kerja jek mesti aku try dulu before iron...coz certain baju agak ketat sikit especially tang punggung tu, memang haru siot...time tu rase nak meraung2 jek asal leh jadi camni...

aku bukanla pelahap sangat, or kaki melantak, kaki nasi...abis tu asal badan aku leh naik ek....la ni berat aku adalah same dengan berat mase last pregnant...giler haru....

pic -source by google

aku takmo jadi camni...giler siot...mau larik laki haku...walaupun laki aku dia tak kesah aku nie gemuk ke hape ker tapi kite sebagai pompuan kenela jugak jaga penampilan kan...ko tengok isma af tak tau yang ke berape, anak 5 hokey tapi body cun gilos...

tapi part paling seram biler aku tengok pic nie
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

pic source by google

hahaha...agak lucahssssss disitu...tapi korang ingat aku sesaje ke nak letak pic nie...sila positive thinking...maukah anda jadi begini???? aku tentulah tak mauuuuu.... no-no-no...

so aku mesti do something sebelum lelemak aku nie merebak dan bermaharajalela kat badan aku nie...

caranye????

nanti aku fikirkan hehehhe

1 comment:

  1. ohemji..seram gilos tengok gambar2 ni....ko nak kurus..aku dgr ramai kurus pakai PB..

    (yang pasti ko jgn try lah signup slimming centre...semuanya menipus...) haha...

    ReplyDelete