Monday, December 27, 2010

++Business PB++

why i joined this business????

coz i nampak this opportunity in this field...otherwise i want to gain extra income a.k.a money....

dulu i pon ade buat bisness online...tapi hasilnye so-so jek...tapi i bersyukur walaupun cenonet

tapi la nie i mau lebih...not only for me...i do this for my lovely son, my parents...sampai biler nak berada ditakuk yang lama....memangla klu ikutkan keje i skrg dah secure by why not i do some anjakan paradigma....insyaallah...semoga membuahkan hasil...

duit bukanlah segalanya tapi segala-galanya memerlukan duit right????


this is my mentor...kak salha...u know what????? before she joined this business, she is housewife only..tapi sebab keinginan untuk mengubah kehidupan dia telah achieve income sebanyak Rm30,ooo per month....repeat RM30,000 per month!!!!

yupp...i jadikan kak salha as my idol tu achieve that target but slow2 la kan...kite kayuh pelan2 tapi hasil insyaallah memberangsangkan....

so if u wanna know the secret of this business
contact me 019-245 4526
syahadaa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment