Monday, August 16, 2010

++Meydey monday meydey monday++

Huarrrggghhhh.....aku nie dah macam badak sumbu menguap hah lagi tadi dok nganga2 molot, ngantoks tahap gaban weyyy...adoyai asal leh ngantok semacam nie...huhuhu...ari nie mood aku memang ke laut, dahla kuar pepagi buta dengan harapan dapat sampai opis awal tapi biler aku kuar umah, umang aiiiii tu dia jem xhengat dunia...dorang nie kuar kul bape ek??? 6.00am ker???
sila tengok tul2 yek tahap ke'jem'an yang terpaksa aku tempuhi ari2, keadaan masih gelap lagi ye huhuhu...actually dis road single lane tapi sebab lebar kan so orang malaysia yang creative nie telah menjadikan 2lane :P ...agak biler nak start wat projek ek coz dengar kate ari tu pelebaran jalan nie dh termasuk dalam rmk10 hihihi....shuhhhhhh....

yang nie lagila, nak menyampaikan ke traffic light memang seksa jiwa n raga batin aku huhuhu...klu bukan bolan posa memang aku sempat bekpes biskut cecah nescafe ok....

yang nie projek terbaru guthrie nk buat jalan pas kuar tol menghala ke jalan batu arang, maknanye pas projek nie siap maka kami penduduk di sini terpaksa melalui tol sebelum exit jalan nie,warrghhhhh...aku takmo korang beso kan jalan nie, beso kan jalan batu arang udah ler....sob sob sob sob....

perbezaan jem tahun lepas dan tahun nie amat ketara ye tuan2 puan2....dulu mase aku nak beli umah kat cni kitorg laki bini (mase tu tunangan lg) siap survey bagai semate2 nk tengok tahap ke'jem'an...mase tu ok lagi, MASE TU!!!... la nie bila dah lame2 aku rase dah ramai plak orang dok sini, especially yang dok puncak alam tu, maklumla kawasan tu masih lagi murah pastu dijangkakan market value akan tinggi melambung coz uitmke-2 dah siap....hmm nak wat camno, redha jela...tunggu jela perancangan akan datang pasni aku nak cari umah teres plak klu boleh lagi jauh pon xper yang penting tarak jem (adakah????)

No comments:

Post a Comment