Thursday, August 19, 2010

++Entry poyo++

Aku jakun, jakun ape....hahaha...

jakun coz pakcik kecik a.k.a rayyan dah ade benda nie...benda ape????

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

tara....




hah jakun tak...poyo siot mummy budak nie...


so dh ade pasport pasnie leh arr kite fly2 :P


arrghhh xsabonye mummy menunggu kedatangan ari berbahagia itu (lagi ayat poyo)


camla nk pi jauh padahal sekangkang kera jek


propa jek lebey


ade aku kesahhhhhh?????

*sebelum kejadian - kami laki bini bergolak gadai nk mendapatkan shoot yg terbaeeekkk pyer utk amik gambo pasport pakcik kecik nie...hasilnya molot dia adalah menganga dan kepala senget sbb time ni tgh gelakkan mummy yang terpaksa wat muka badut kat belakang cameramen...malunye aku time tu kuar semua muka huduh2 aku semata2 nk gelakkan pakcik kecik nie...ade aku kesahhhh janji pakcik kecik nie ade pasport....


*for info - utk budak pasport 5thn = rm150...murah kan

No comments:

Post a Comment