Tuesday, August 10, 2010

++Dah nak posa dah++

Insyaallah klu anak bulan terkeluar ari nie kite dh leh berposa esok...rase sekejap jek mase berlalu...tahun lepas mase bulan posa aku tengah sarat pregnant, tggu nak meletup jek...errr posa pon 2-3 hari jek, bukan aku yang tak nak posa tapi keadaan tak mengizinkan mase tu...maklumla time tu aku kne anemia so klu aku xmakan sah2 aku leh tumbang...tapi jangan ingat aku suka yek, korg ingat nak ganti posa berpuluh2 hari tu senang ker, dugaan macam2 tau x....




so tahun nie posa kami sekuarga lain sikit coz dah ade pakcik kecik ni..sah2 la memang ade si pengacau time nak berbuka nanti...xpon terpaksa bergilir2 makan coz nak jaga dia...hmmm dah nak posa nie means aku kne start wat preparation untuk raya nanti..wahhhh memang nie yang aku nanti2kan...tapi next n3 la baru cite...la nie aku nak kuar pi site kat Sepang Gold Coast, ala yang resort2 nye ala pokok palma tu...daaa...owww pakcik kecik nie nk berucap sat ek....


testing


testing


testing mic


1 2 3...testing suara


salam semua...rayyan nk ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak semoga ramadhan kali ini diberkati...

No comments:

Post a Comment