Wednesday, August 11, 2010

++Bergaya dengan 'stroller' baru++

Aku bukannye beli stroller baru ok, tapi sajek jek wat entry camtu tanpa unsur jenayah dan tiada kaitan samada yang idop atau yg mati....semalam kami ke tesco pas abis keje dengan harapan yang berkobar2 nak beli barang basah yang konon2 nye nak masak untuk sahur...tapi tetiba jek mood M dah sampai dulu maka watla muka huduh ckp kt husband "errr abg, org rse cam xjadi jek nak masak hihihi"...husband jawab "hmmm xpela kite bli brg2 dapur utk rayyan" fuhhh sib baik laki mak ok ye, klu x mau aku rse kne hempok dgn troli yg dinaiki rayyan tu :P....


kali nie pi tesco malas nk bawak stroller rayyan, kang nanti mane nak tolak stroller mn nak tolak troli lagi so husband decided gna baby carry tu..pastu ttba aku tgk orang lain letak anak dia duk dalam troli tu elok2 jek diam so aku pon nak tiru gak camtu...nk tengok respons pakcik kecik nie camno...


cobaan pertama tak berjaya coz dia xmau masukkan kaki kat tempat yang disediakan tu, pastu tryla 2-3 kali baru dia mau...


memangla mau duduk tapi kepalanye dok pusing ke tepi jek coz nak tengok ape yang ade kat depan tu huhuhu

toleh lagi


dan lagi


dan lagi


dan siap nak kuar dari troli


pastu wat muka busyuk dia tu


mase nak balik husband ternampak 1 booth jual cermin mata utk kanak2, aku tau husband aku memang dah lame aim cuma xde mase jek nak bli....

tengok muka budak perasan cute tu dengan pakai cermin mate dia...bling bling...murahsss jek rm5 :P

jgn ingat dia senyum pandang aku ok!!! time nie, pakcik kecik nie dok mengedik senyum2 macho kat penjual si indon nie...hapakah????

nak blah pon siap senyum lagi, pastu siap lentok lagi kat bahu husband aku...amboi2 anak aku nie kecik2 dah ade ciri2 kasanova plak...main sapu jek sape2 yg dia rase berkenaan...no no no no menantu mummy nanti biar mummy yang pilih hahaha (ape ko pikir ni zaman kasim selamat ke sya oiii)

No comments:

Post a Comment