Friday, November 12, 2010

++Sesi menjahanamkan harta++

Aku rase semo orang cam aku kot especially yang ado anak kecik...


dah pandai baling2 barang...


tarik itu ini...




tapi yang terbaru n paling tragis jd mangsa menatang nie....


*


*


*


*


*


*


walaupon remote nie free nak oiiiii, penting tau menatang nie...


xdo nie camno mau tgk astro...


or si kecik nie dah perasan remote nie bersepah2 jual kat uptown huhu


or dia saje hint kat papa supaya tukar pada astro beyond ahahaha


i loiiiikeeeee :P

3 comments:

  1. Alhamdullilah anak saya tak main benda2 macam ni. Kalua dia ambil saya suruh dia simpan balik tempat dia ambil..

    Budak-budak memang suka benda-benda yg mencabar ni kan? :D

    ReplyDelete
  2. ehehehhee..aritu anak si adik pun campak2 botol susu...haha.. apa kata ko bawak tengah padang kasi bola tenis..main apa tu..cakpong..? cakping..?

    ReplyDelete
  3. rizziela - huhuhu mmg suke sesangat...pening mak apak nk handle :P

    mizzura - aku rse klu ank aku jmpa ank adik mst dorg saling mencampakkan diri antara 2 same lain kehkehkhe

    ReplyDelete