Friday, November 19, 2010

++Induksi oh induksi++

haihhh celaru pikiran mak nokkksss
aku ade kursus induksi start 21-30/11 nie
bermakna 9 hari weyyyy
asal induksi mesti lame ek huhuhu
bermakna aku terpaksa tinggalkan si musyuk (papa) & si macham(rayyan)



eh ko patut bersyukur tau orang lain beria bebeno nak pi kursus nie
yang ko cam acuh tak acuh plak
ok ok...aku bersyukur
alhamdulillah



positive thinking...
bak kate pepatah
sayang anak tinggal2kan
sayang bapak aku tinggalkan dia cari yang lain plak hahaha

oh aku akan merindui muka macham n comot nie

luv both of u...luv dis pic toooo (sobab aku yang amik kehkehkeh)

p/s - pasni nak wat marathon entry plak or auto published la...eh rajin ke aku nie huhu...semangat waja xhengat :P

1 comment:

  1. apsal 9 ahri je
    aku dulu 14 hari ok...14..
    dah lah kat melaka, anak baru 3 bulan
    ngan susu badan lagi
    mmg haru la time tu

    kat mana ko induksi?

    ReplyDelete