Monday, November 8, 2010

++Kawin - kawin yokkkkkk++

Sabtu lepas kami ke Sri Manjung Perak coz ade jemputan majlis kawin nurul...member aku mase aku keje kat opis lame sebelum masuk gomen...minah nie memang brutal sikit, usia tak melambangkan langsung perangai dia yang terkinje2 tu hahaha jangan marah beb, ko pakai safi rania ker yg ala trademark rita rudiani cakap "USIA BUKAN PENGHALANG" kihkihkih....

nie pengantin baru...yang dok berkepit memanjang...ala2 manje la nie...pasnie takmo gaduh2 ok...


kami....eh nurul asal aku rase muka laki aku cam ala2 muka laki ko nie...nampak cam adik beradik plak huhuhu


mummy berposing bagai tapi apak n anak ke laut


ginila gamaknye klu dah lame tak jumpa...memasing cam dah lupa anak n laki :P

pastu kami ke lumut waterpront (eh tul ke name tempatnye nie)...


hoooyeeeehhhhh....excited bebeno anak aku nie sampai nampak ucat dia tau....


cehcehceh...ala2 pro photographer la plak...yang kat sebelah rayyan tu memang rajin sesangat layan kerenah rayyan...senang sikit aku nak berbual dengan omak dia hehehe


buai laju laju....buaila...buaila...aku nak kawin dengan puteri raje...boleh gitu?????


anak aku memang teruja biler dapat main kat playground nie...before nie aku memang tak pernah bawak langsung...huhuhu...cian


encem tak saye????

No comments:

Post a Comment