Saturday, November 27, 2010

++Rindu siot++

Memang tul la kate orang penantian satu penyeksaan...pastu rindu tak keruan...dah cam lagu plak huhuhu...


sekarang nie aku tengah bersiaran langsung di tempat induksi aku nie...hehehe cayela ade wifi beb, leh surf dari bilik...i loikeeee.... tapi yang lain cam haremmmm...mencik arr cakap pasal hotel nie...btw hotel nie terletak tul2 kat jalan tun abd razak, kl so pepandai la korang teka la yek....


mood aku sekarang nie rindu tahap gaban kat rayyan dan apak rayyan huhuhu...sib baik aku curik2 balik ari selasa lepas, klu tak memang dah sewel gamaknye aku nie...agak2 ade ke orang lain wat cam aku ek mase induksi leh plak balik umah hehehe....induksi nie memang sempoi coz mane2 omak yang ado anak memang confirm balik


hari nie ari sabtu, means aku ade 3 hari lagi nak blah dari sini...cepatla mse berlalu plzzzz....


rayyan musyuk2 bangat, mummy indu bangat same kamu n apak kamu....dont notti2 tau cian papa...muahhh muahhh

p/s - orang dok sibuk2 study tok exam, aku leh slamber jek abiskan mase free dengan tido...ape ko ingat nie tengah bercuti ke sya oiiiiii

1 comment:

  1. aha..cian ko kan aku..tgk mostly orang gomen asyik g kursus sampai tinggal anak sume..ehe..orang peribet pun sama kot..yg tak sama ialah aku takde anak lagi.huhu...syada..salam maal hijrah yer..!

    ReplyDelete