Monday, February 22, 2010

Kepak kepung !!!!

Entry nie saya dah draft tapi xsempat nk publish so malam nie ade mase terluang sikit saya publish semo draft yang ade hehehe....

Seperti yang saya bagitau sebelum nie saya akan menghadiri majlis kawin kawan husband saya...so meh kite layan picas dulu :)

rumah pengantin mmg susah nk cari...tapi ble dh sampai view sangat cantik coz rumah yang tersergam gah tu berhadapan dengan tasik

berpeluh2 rayyan...so agak meragam sikit time nie

dengan pengantin..both of them r so sweet n gojes...i like colour purple tu
see my son dok nengok jek baju pengantin tu hehehe

pastu tukar baju ala2 jawa plak...fyi both pengantin nie asal dari klate ok, xde kne mengena dgn keturunan jawa...solute la (sy mix jawa+banjar...biasela org jhr tapi husband org klate :P)

kekawan husband saya...pengantin pon wat aksi candid

ni waktu balik...nengok la my son tdo, lenguh nk dukung..maklumla 7+ kg tu

dgn couple memasing


nie uncle ma-g..ade sejarah tersendri pada tarikh nie...harap dia tabah...

bermesra dgn mustaqim...c my son's hair kat tengah tu lebat so nampak cam ultraman plak huhuhu








No comments:

Post a Comment